ARNHEM DENTAL volgt de richtlijnen van het RIVM bij het bepalen van de maatregelen rond het Coronavirus.  Wij volgen als Arnhem Dental het advies van KNMT en NVM en zullen vanaf maandag 16 maart 2020 tot in ieder geval 29 april 2020 de reguliere zorgverlening opschorten en gaan over op het uitsluitend behandelen van spoed bij niet-coronapatiënten. Wij zijn op ons praktijktelefoonnummer gedurende deze periode niet bereikbaar en zijn niet op de praktijk aanwezig. Mail zal sporadisch worden bekeken en beantwoord.

We zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met de patiënten die een afspraak hebben staan.

Bij spoed kunt u op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag tussen 8.00 uur tot 17.00 uur contact opnemen met uw behandelaar bij Arnhem Dental.

Gerjen Winkeler, tandarts, 06-81500627 (privenummer)

Peter Rijsemus, tandarts, 06-22468195 (privenummer)

Barbra Savenije, prothetist van 4Dental 026-3516262 (alleen tijdens kantooruren laboratorium)

Kaakchirurgie/implantologie, telefoonnummer van uw behandelaar staat op het kaartje dat u van uw behandelaar heeft ontvangen.

Bij ernstige spoedklachten op maandag t/m donderdag van 17.00 uur tot de volgende morgen 8.00 uur, op vrijdag, zaterdag en zondag kunt u contact opnemen met de centrale doktersdienst: tel 0900-1515

Houdt u er rekening mee dat er op dit moment bijna geen behandelingen mogelijk zijn in de tandartspraktijken en dat de hulp die we u nu kunnen bieden zal bestaan uit het geven van een recept voor medicatie. Spoedeisende hulp is op dit moment: Trauma, nabloeding na een behandeling, acute heftige pijn en mogelijk levensbedreigende ontstekingen.